C122, HVL
Man. 9. september 2024
Root inviterer til generalforsamling!

Root inviterer alle studenter på data og IT (bachelor og master) til å bli med på generalforsamling mandag 9. september. Det blir servert gratis pizza til alle! 🍕 Vi holder en kort presentasjon om Root og det vi driver med, slik at alle kan bli kjent med linjeforeningen og få vite litt om hva som skjer dette semesteret. I tillegg til dette skal det velges nye styremedlemmer! Alle som møter opp har stemmerett, og alle som vil kan også stille til valg som styremedlem! Vi har nå (minst) 5 ulike verv som lyses ut:

• Nestleder
  • Sekretær
  • Økonomiansvarlig
  • Bedriftsansvarlig
  • Arrangementsansvarlig

I tillegg skal det bestemmes om det også skal tas inn en PR-ansvarlig og en ny kodegruppeansvarlig i styret!

Det kreves ingen tidligere erfaring for å bli styremedlem, og opplæring vil bli gitt. Som styremedlem er du med på å drive linjeforeningen slik at vi kan fortsette å arrangere sosiale arrangementer og bedriftspresentasjoner for våre studenter. Et slikt verv er en fin ting å ha på CV-en! Du får også bli med på morsomme teambuildingsaktiviteter sammen med resten av styret og andre frivillige. En annen fordel med å være i styret er at man får garantert plass på alle Roots arrangementer og bedriftspresentasjoner.

Høres dette interessant ut?

Du kan melde ditt kandidatur her: https://forms.office.com/e/sU7NWPfP5i

Her kan du også lese mer om hvert av vervene og hva de har ansvar for!

Fortsatt litt usikker?

Send oss gjerne en melding, så kan vi svare på det du måtte lure på!

Det er også mulig å stille spontant på generalforsamlingen uten å ha meldt seg på på forhånd.

På generalforsamling har alle medlemmer stemmerettighet på lik linje med styremedlemmene. Generalforsamling er også en arena der medlemmene kan sette krav til styret.

Dersom du har vedtektsendringer ber vi om at du sender de inn på e-post til linjeforening.root@hvl.no før generalforsamlingen.

Offisielt innkallingsdokument kan leses her.