Bedriftspresentasjon med Tide AS

Antall plasser er 20
Tor. 2. mai 2024
18:00

Tide AS er Norges nest største leverandør av bussreiser og Danmarks fjerde største. Med sine om lag 5 600 ansatte er selskapet en betydelig aktør i bransjen for kollektivtrafikk. Vi kjører buss og bane på anbud for fylkeskommuner og egne produkter som flybuss, ekspressbuss og turbuss.

Tide er et fremtidsrettet transportselskap som er i front når nye og mer miljøvennlige teknologier implementeres i næringen. Vi skal være en drivende kraft for å transformere en bransje som har et stort potensial i bruk av ny teknologi, og som har et stort ansvar i å bidra til det grønne skiftet ved hjelp av bærekraftige og smarte mobilitetsløsninger. Vi er en fremoverlent organisasjon, har korte beslutningsveier og et høyt tempo.

Vi har nylig startet et eget initiativ ved å utvikle interne apper og systemer med hjelp av lavkode-verktøyet Appfarm. Appfarm er et norsk selskap etablert i 2017. De utvikler et full-stack verktøy for applikasjonsutvikling, og er i god vekst. Les mer om Appfarm her: https://www.appfarm.io

Vi er et lite team, men ser for oss å vokse for å møte etterspørselen innad i bedriften.

Litt om Workshopen:

Sammen med Appfarm inviterer vi til en kveld på våre kontorer. Du kan forvente deg interessante tema, konkurranser, god mat og drikke . Ta med deg egen pc.

Hvor: Møllendalsveien 1A

Når: Torsdag 2. mai 18.00 - Så sent vi orker